Emineg35 7 aylık oğlum. İştahla yemek yediğini görmedim henüz. Sizde durumlar ne hep böyle mi olacak. Zoraki mi yiyecek. Bi de az birşey ısrar edince kusturuyor kendini. Minik minik kaşığın ucuyla veriyorum 🙄🙄 var mı çözümünüz
Baby_Mila Emineg35 onun şuanda ana öğünü anne sütü ya da mama olduğu için doymak amaçlı yemiyor şuan ki amacınız yiyeceklere alıştırmak 1 yaşına kadar 😊 tavsiyem ısrarcı olmayın çünkü bu bıdıklar çok zeki bir inatlaşırsanız hep devam eder yemek problemi yaşadım biliyorum😅
Emineg35 Betulnur ay Nolcak böyle. Hiç mi acıkmazlar hiç mi istemezler. Neler neler yapıyorum. Her öğün farklı birşey. Ama yok. Meyveyi bile 8-10 kaşık iştahla sonrası yine aynı.
Betulnur Emineg35 düzelir inşallah ama sizin suan bebiş kucuk oldugu icin ana madde anne sutu veya mama ağırlıklı olmalı ayrica zorlamaniz da ilerki zamnlar icin red oluşturabilir büyüdükçe damağı yemeklere alıştıkça belki duzelir🌸
Emineg35 Baby_Mila yediği kadar yesin sonra bırakayım mı ? Koca koca tabakları bitiren bebeler nasıl bitiriyor. Tam seviniyorum bitirecek diye. Yutmuyor kusturuyor bu sefer kendini
Emineg35 Baby_Mila 1 yaşına kadar mama mı kullanacak şimdi bu bebe ? Anne sütü almıyo. Mamayı da zoraki içiyo bazen
Mommy_bee Yedigi yarim cay bardagı olmalı tüm gün. Siz zaten tadımlık vereceksiniz doyumluk olmamalı.asil anne sütü yada mama ile beslenmeli. Ek gıda ara ögün gibi düşünün.
Baby_Mila Emineg35 tabiki hatta 2 yaşına kadar zaten 1 yaşına kadar dediğim gibi ana öğünü anne sütü ya da mama
Dorukcugummm Emineg35 merhaba🙋🏻♀️benim oglum da istahsızdı.Yemek vermesem ömrü billah açım diye ağlamazdı🤷♀️instada bi sayfada karadut özünün iyi geldigini okudum ve onu denedim.Az da olsa istah actı.En azından artık tabağımızı bitirebiliyoruz🤗Siz de bi deneyin isterseniz.Insallah faydasi olur🙏
Emineg35 Dorukcugummm karadut özü 1 yaşına kadar verilmiyor ama karadut pekmezi verilebilir yazılmış internetten baktım şimdi
Dorukcugummm Emineg35 14 aylık oglum ama 1 yaşından önce veren tanıdıklarım var😊Bence 3 gün kuralıyla deneyebilirsiniz.Ben günde aç karna 1 tatlı kaşığı veriyorum siz çay kaşığıyla başlarsınız
BusraDefneozel Emineg35 canim o ay benimde oyle olmustu kizim cok istahsizdi 4 dis cikardi o ay 8.ay da duzeldi istahi sabret bakalim ama ben cok umutsuzdm bu cocuk istahsiz olcak diyodum
BusraDefneozel Emineg35 oiyyy Allah yardim etsin canm insallah duzelir 🙏 ama sagligi yerindeyse insallah uzulme
Emineg35 Baby_Mila aman içsin boğazlansın da razıyım 2 yaşa kadar mama içmesine. Neler neler yapıyorum aZıcık yiyo bırakıyor