2-prensesannesi Miracimmm Şanlıurfa’dayım canım büyük kızıma iğne vurduk mide bulantısı biraz ıyı oldu küçüğünde ishal 5 e indi inşallah atlatacaz az kaldı 😊 sizinki nasıl oldu tam bitti mi
Miracimmm 2-prensesannesi iyİ çok şükür canım bizimki bitti çok şükür ama kabus gibiydi berbat bı hastalik
2-prensesannesi Miracimmm kusmak ishal bitti bu sefer ikiside öksürük başladı bilmiyorum sinirden dolmuş durumdayım ne yatıyorlar ne yemek yıyorlar düzen diye birsey kalmadı nasıl olacak bilmiyorum 😔 siz nasıl oldunuz
Miracimmm 2-prensesannesi Cok şükür biz iyiyiz bı yerde okumuştum roto dan sonra bronşit olunuyor diye
2-prensesannesi Miracimmm bilmiyorum ya bı hafta fazladır ilac vermekten ben bıktım onlarında içmekten mideleri kalktı