Miracimmm 2-prensesannesi iştahı var mı canım bide takati kaldı mı benimkinin takati de yok yuruyecegi
2-prensesannesi Miracimmm oturan sürünen bi bebekti şimdi tüm gün kucağımda uzanıyor 1 dk bıraksam ağlıyor anne sütü tek alıyor eski haline dönmesini istiyorum her dk ağlıyor ya 😔😩
2-prensesannesi Miracimmm ben bide korkuyorum 2 yaşındaki kızımada bulaşırsa ya 😏 nerden geldi bilmiyorum ama aniden oldu çok kötü bi hastalık inşallah en kısa zamanda sizde bizde atlatırız yemeyi unuttu zaten tam şuan serum elinde halen
Miracimmm 2-prensesannesi yaa büyük demi var inşallah o olmaz gerçekten berbat bir hastalık çok dikkat et Allah korusun evlatlarımızı inşallah üzme kendini geçecek inşallah canım benim
2-prensesannesi Miracimmm hayır evde takıyoruz serumunu ishal hafifledi ama kusma halen var halsizlik de fazla sizin nasıl oldu
Miracimmm 2-prensesannesi COk şükür biz atlattık canım artık kusmamiz da yok ishalimizde inşallah sizde hemencecik iyilesirsiniz
2-prensesannesi Miracimmm çok şükür canım bizde bugün yıne gıttık hastaneye seruma devam dedıler büyük kızımdada kusma başladı küçüğünde öksürük başladı çok zor geçiyor bu aralar dualarınızı bekliyorum bende tükenmek üzereyim 😩😏
Miracimmm 2-prensesannesi yaa kıyamam ya inşallah hemen atlatirsiniz keşke büyüğüne bulaşmasaydi iyiydi
Miracimmm 2-prensesannesi Bende hamileyim erken doğum riskim var bı gece hastanede ben yattık çıktım sonra oğlum böyle oldu hala devam ediyor risk çok zor dönemler içindeyiz rabbim kolaylık versin inşallah
2-prensesannesi Miracimmm ishal yok ama kusma var soguk almışlar heralde doktor öyle dedı inşallah geçer canım
2-prensesannesi Miracimmm sizinde durumunuz zor hamılelık bıde hastalık sızde hastasınız bıde daha zor inşallah sizde bizde bu hastalıktan kurtuluruz bebeğinizide sağlıcakla kucağınıza alırsınız
Miracimmm 2-prensesannesi amin inşallah canım daha 28 haftalık hamileyim napicam bilmiyorum bı yandan da hastalık 🥺
2-prensesannesi Miracimmm daha zamanınız da varmış ya inşallah erken doğum olmaz vaktinde olur inşallah dinlenin sizde
Miracimmm 2-prensesannesi Dinleniyorum canım annem bugün gitti malesef uzakta olunca sen nerde yasiyosun
2-prensesannesi Miracimmm Şanlıurfa’dayım canım büyük kızıma iğne vurduk mide bulantısı biraz ıyı oldu küçüğünde ishal 5 e indi inşallah atlatacaz az kaldı 😊 sizinki nasıl oldu tam bitti mi