Seda60199 Duyulurum öyle mi bunu ilk defa duydum. Benimde ev Serin malsef ısınmıyor pek o yüzden beni düşündürüyor. Gözüne inerse eger kıyamet kopuyor zaten ortalığı yıkıyor benim sıpa 😀
Seda60199 ayseeeasln21 bende eldiven takmıyor elleriyle güzel güzel oynuyor. Ama sapka takmadım bir kere üşüttü sanrım burnu günlerce tıkandı
Seda60199 UraSsmom eldiven takmıyorum bende güzel güzel oynuyor elleriyle valla turnaklsrıda kestim tabi yoksa ciziyor
UraSsmom Seda60199 2 günlükken kestim ben tırnakları ama saçı var baya yoluyo saçlarını yoksa en sevmediğim şey eldiven büyük oğluma takmamıştım
Seda60199 -erCansu- termometre almadım ya kaç derece bilemiyorum o yüzden. Heryerş sıcak oluyor da yüzü üşüyor yanaklar soguk olunca üşüyor diye düşünüyorum
eymeninannesiiiiiii Seda60199 şapkayı takınca bagırıyor ama eldivene bağırmıyor yüzünü yoluyor bazen iz kalmasın diye bi de elleri çok çabuk üşüyor
eymeninannesiiiiiii Seda60199 😂😂çözemedim valla bu aralar faklı sorunumuz var sabah 6 da uyandı daha yeni uyudu inşallah uyanmaz yoruldum 😭2güm önce de aynıydı zor uyudu ama dün gayet güzel uyudu bir gün huysuz birğün akıllı neden olur bilmiyorum da
UraSsmom Seda60199 Ah keşke ya kısa mı saçları. Valla bi yakaladı geçen saçından derisini kaldırdı bırakmıyo da nasıl güçse zor aldım daha da cesaret edemedim 🙁
Seda60199 UraSsmom oo o kadar mı varda daha keşfetmedi sacları heralde. Yenidoğan bebek yılanın boğazını sıksa öldürür derler doğru mu ne 😀
UraSsmom Seda60199 Valla bence doğru 🥲 Bi çekişi var saçını insan kendine bu kadar kıyarmı diyorum ya 😂 Büyük oğlumun sçaı çok azdı nerdeyse keşfi doğunca bu saçlı ama saçsız olsa daha iyiymiş 😂
Seda60199 eymeninannesiiiiiii bir günleri bir günlerini tutmuyor valla bizimde öyle oluyor bazen büyüyorlar bir yeri agrıyordur belki. Enerjisi bitmiştir küçücük daha yavrum uyur uyumazsa bir banyo yaptır mayışsın iyice😀
eymeninannesiiiiiii Seda60199 napıcagımı şaşırıyorum İnan ki tek başımayım yoruldum bayılmak üzereyim 🥺🥵
Seda60199 eymeninannesiiiiiii bende sarkı ninni söylemekten nefes alamıyorum uyusun diye ama uyuyor sonunda neyseki😀 bende tekim ve cok kucakcı kucak olursa benimkinin sesi cıkmıyor perişan oluyorum tabi ben 😀
eymeninannesiiiiiii Seda60199 internetten gerçek anne piş piş sesi yazın çıkıyor benim oğlun hep o sese uyuyor mavi şapkalı bi bebek var videoda
Seda60199 eymeninannesiiiiiii dün bende sipariş verdim vallahi kollarım koptu😀😀 ben kendim ninni söylüyorum onla sakinliyor😀