Lulemom bende 2 numara kullanırken çok iz yaptı 3e geçtim ne zaman hafif iz yapsa hemen büyüğünü aldım. Küçülüp elimde kalanlarıda hep dolaptan veya burdan 2. El uygulamalardan sattım. Bio natural bi tık daha geniş ama natural daha daha dar kalıp. Oğlum 5.5 aylık bi süredir 4 numara kullanıyorum 😂 görümcem başka bez kullanıyo 2 yaşında 5 numara kullanıyor