İlk doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz. Bio naturalde kullandım natural de. Şuan natural kullanıyoruz. 3 numaraya geçtik. En son 5500 kiloydu. 3 numaraya geçtiğimizden beri bezin izi çıkıyo poposuna bacak aralarına falan. Öncekilerde böyle bi sorunumuz yoktu. Sıkı bağlamıyorum. Bez küçük değil. Ama anlamadım gitti. Bide indirmde denk gelince 5 paket almıştım 🤦🏼♀️ Ama böyle giderse değiştirmeyi düşünüyorum. Bi tek bizde mi böyle oluyo merak ettim.