Utkucan Gzdhmzstkryl kafaüstü tehlikeli canım doktora götür bakılsın hemen uyutma birde çocuğu 24 saat takipte olmak lazım da hastaneye gitmek en iyisi
Utkucan Gzdhmzstkryl inşallah bununla geçsin gitsin yinede takipte ol ne kadar süre geçti bilmiyorum ama baş travmaları sonradan da ortaya çıkabiliyor 24 saat takip et oğlumda 2 defa düştü doktor öyle demişti