Fitifiti bende sizin gibi düşünüyorum,5yasinda olabilir ancak çocuk, minyon ve zayıfsa girmiş olabilir,hem belki çamaşıri azdır bekletmeden yıkamak istemiştir, bilemeyiz,arkadaşımin kızı 3yasina gircek saklambaç oynamayı öğretmis kardeşleri ,ona ses çıkarmadan,saklanmasini öğretmisler,arkadaşım kızını bulana kadar aklı çıkmış,çok şükür bulmuş ..5yasindaki çocukta gayet iyi biliyordur nasıl saklanmasi gerektiğini..kızım2 yaşında mesajla kendi dolabına girip kapağı kapatıyor,ben kapağı açmasam hiç ses hareket etmiyor..oysa saklambaç oynarken saklanmasını bile bilmiyor.kac kere evde aradığmi bilrim ,o kadar yusek sesle bagrip etmeme rağmen ses çıkarmıyor..Rabbim korusun 🤲🤲 o annenin ne halde olduğunu burda o şekilde yazanlar gördümu nasıl bir anne olduğunu biliyormu ? Yapmayın.