Mucizemsin21 geçen gün haber izlim dedim , izlediğime pişman oldum,başak Cengiz olayı,sonra 3yasindaki kız çocuğunun haberini gördüm üvey babası üstünde sigara söndürmus durumu iyi değildi,sağlık ekibleri hamile bir kadın için gidiyorlar o arada kızı farkediyorlar ,hastane polisiyle tekradan dönüp kızı hastaneye kaldrmislar,üvey babası neler yapmıştı belkide ,annesi nasıl sessiz kaldı aklim almıyor düşündükce aklım çıkıyor,daha sonra kahvaltiya ekmek vs almak için market dönüşü kocası tarafından öldürulen kadını gördüm piskoljm alt üst oldu ..ne hale geldik ,burda hergun aldatma olayları,hergun kadın çocuk cinayeti..hicmi merhamet kalmadı ,hiç mi Allah korkusu kalmadı bu insanlarda..