Minik12 Kuzeey bizi anlatmışsınız resmen 14 aydır bende regl olmuyorum ve beş dakida bir meme istiyor ama bizim sorunumuz vermeyince kıyamet kopartıyor ve su asla içmek istemiyor meme yerine nasıl aşıcam bu durumu memeden kesince memede uyuyan cocugu nasıl uyutucam bu saat oldu hala ayaktayız 😞😞
Kuzeey Minik12 Benim oğlumda aynı kuzum. İnan ki gündüzler aynı şekilde devam ediyor . Ben geceye böyle bir çözüm buldum şimdilik. İnşallah dirayetli olurum da kalıcı bir çözüm olur. Açıkçası kardeşi olsun da istiyorum. Herhangi bir sorun olmazsa hamileyken de emzirmek istiyorum. Ama sütün “nadir” koruduğu insanlardan biriyim 🙈 En azından oğlum gece rahat uyursa, ben de süt vermeyi sadece gündüze çekersem belki hormonlarım normale döner dedim. Ama dediğim gibi bu 2 3 haftadır uyguladığım birşey. Açıkçası hiç güven olmuyor bu bebeklere. Bir anda tepetaklak oluyor herşey.
Semanuras Minik12 ben de aynıydım 17 aylık şuan. Doğduğundan beri beraber yatıyoruz. Oğlumun odasında onun yatağında yatıyorum ben. Sürekli meme emmek istiyordu artık geceleri çıldıracak gibi oluyordum sinirden deliriyordum 14. Ayından beri beni mahvetti bu durum. Meme delisi oldu çocuk resmen. Zaten memeye güvendiği için ek gıda da yemiyordu doğru düzgün. Ama gelişimi hep önde gidiyor doğduğundan beri. Benimde canıma tak etti kesicem memeyi dedim Bir kere memeden kesmeye çalıştım geçenlerde ama olmadı. Bende 1 hafta önce mememe bant yapıştırdım. Normalde böyle birşey istemezdim ama mecbur kaldım attık çünkü ne kendini uyutuyordu ne beni. İlginç bir şekilde baktı baktı kendi kapattı mememi 😂 her meme istediğinde annecim bak meme kapanmış dedim. Bu şekilde gündüzü geçirdik. Gündüz başladım ben ayrıca gündüz daha kolay bu işe niyetlenmek bence. Gece uyudu bu arada ayağımda sallayarak uyuttum normalde memeden başka asla uyumazdı emerek uyurdu her zaman. İlk gece çok zorlandım 4 saat meme istedi. En son pes edip uyudu. Bi kaç saat sonra uyandı yine meme istedi bende verdim. Sonra saat 11 de uyandı ve meme istemedi hiç. Gündüz hiç boş bırakmadım sürekli birşeyler yedi yedi yedi. Bugün 1. Haftamız inanamıyorum memeden kestiğime ve yemesi de düzeldi. Uykusu da harika gidiyor. 1-2 kez uyanıyor su içiyor geri beraber yatarak uykuya dalıyoruz. tek sorun memeeeeee😁 çok mutluyum artık çok şükür
ENA 18 aya 10 gün kala başladı, sebepsiz gece bir uyanıyor, ondan sonra ne yapsam susmuyor, deli olacağım. Saat 4 te uyandı saat 5 buçuk hala babasıyla avutmaya çalışıyoruz😔 uykuyu geçtim aglamasa bari😔
Busrammesut ENA bizimki de 3 4 arası uyaniyor sabah 6 7 oluyo tamamen uykuya dalması yenidoğan hallerine döndük resmen
mihrosum Busrammesut yasadım camım tam 2 hafta sıddetlı uzatılmış 1 ay kadar surdu diyebilirm sonda bir bKtım dıs gelmıs
Coyness2020 Busrammesut bende burdayım çıldırıyoruk ama faydası yok.mesela şuan altıda uyandı gece hic uyumadı hep uyandı ölüyorum uykusuzluktan
mayko1 Busrammesut Aynılarını bizzat yaşadım 2 yaş sendromu dediler. Gece bekçisi gibi sabahlara kadar otururdu ne öğle uykusu ne gece uykusu Allahım ağlardım artık yeni doğdunda bile yapmamıştı böyle ne yapsam uyumazdı kafam gidiyordu artık uykusuzluktan sonra yavaş yavaş düzeldi Allah yardımcın olsun canım ama merak etme geçici bunlar stres yapma düzelecek 🙂
Busrammesut mayko1 Ne kadar sürdü peki geçeceğine inanmak istiyorum gerçekten illallah ettirdi artık o uykusuz ben uykusuz evde ruh gibi geziyoruz onun huysuzlugu üstünde benim sinirim tepemde ne olacak bakalım
Zeydeymen Bebek92 14 aylık çok erken Bi dönem aslında odaısnı ayırmak için o yüzden alışmamış olabilir kendisini güvende hissetmmiyordur birçok nedeni var. Evet anneler odalarını ayırmış oluyor binevi😀
Zeydeymen Busrammesut aslında yorgun olduğu içinde uyuyamıyor olabilir güzel bir duş sonra masaj ve loş yada karanlık odada uyutmayı dene sakinleştirici Bi ninni eşliğinde
ENA Busrammesut aynı durum bizim bir de bazen hem 1 hem 4 gibi 2 kez kalkıyor, en az 2 saat uyumak bilmiyor. Birisi 3 4 ay sürdü yazmış, öyleyse perişanız…
Busrammesut Kuzeey Benimki 6. Ayda bıraktı memeyi süt içiyoruz gece uyumadan önce sabaha kadar deliksiz uyurdu. Bağlanma doğru aşırı bağlandı öncesinde annemlere bırakınca falan kalırdı bı kaç saatliğine isim olunca şimdi evde lavaboya gitsem kapının önünde sanki canı yanmiscasina agliyo beni görünce geçiyo hoşuma gidiyo bu denli bağlı olması ama bzende gerçekten yoruyor Allah yardım etsin hepimize
Defneninannesie Busrammesut artık umursamıyorum ne zamn yatarsa kalkarsa kendımı yıpratıyorm sınırlerım bozuluyor yoksa oda etkılenıyot
Busrammesut Defneninannesie evet öyle ama bütün gün zaten peşinde kosturuyoruz kendime ayirabildigim tek vakit uyuduğu zamanlar uyumayinca da hepten sinirler kalkiyo
Busrammesut Zeydeymen yazın sıcaktan dolayı hep yikiyordum ama havalar soğudu artık hasta ederim diye de korkuyorum ama yeter ki uyusun gerekirse evin ısısını arttiririm