Bebek92 18 - 24 Ay arası emsin emmesin anneye ekstra bir yapışma bağlanma oluyor diye okumuştum canım. Benim oğlum tam 14 aylık şuan. Şu 1 aydır yapmaya çalıştığım, nispeten fayda gördüğüm birşey var . Belki sizin de işinize yarar diye yazıyorum. Ama bu şapşiklerinde bir günü bir gününü tutmuyor tabi biliyorsunuz. Arada sarkmalar olabiliyor. Öncelikle biz doğduğundan beri beraber yatıyoruz. Beraber derken sadece ikimiz. Gece gündüz meme bağımlısı olduğu için çok sık uyanıyordu. Hala regl olmadım, yumurtlamıyorum da. Siz düşünün. Neyse çok uzattım. Emme dışında hiçbir şekilde uyumuyor. Yazın uyandığında birkaç kere su verdim nispeten işe yaradı. 5 emdiyse 3 emdi gibi. Ama şu aralar emziriyorum mayışıyor hafif uyandırıyorum. (Bir nevi uyumayı, dalmayı öğretiyorum.) Uyandırdırdığım gibi kolundan tutup diğer yönüne çeviriyorum ya da yüzüstü yatırıyorum. Bir mıkırdanma, ağlama gibi sesler çıkarsa da bazen yılmadım. Zaten o kadar çok mayışmış olduğundan dayanamıyor da. Sabaha kadar uyanmadığı da oluyor artık . 2 3 kere uyandığı da. Ama emzirmiyorum . Hayır diyorum hadi oğlum ee ee falan diyip pışpışlıyorum. Maşallah devam ediyor uykuya. İnşallah nazar değmez Amin 🤲🙈 bu bir kaç gündür hastayız gece bir iki defa meme istedi kıyamadım ama bir düzen oluşturmaya çalıştığımız için alışkanlıktan istediğini düşünüyorum. Gündüz aynen devam ama. Yenidoğan gibi meme. Ekgıda ile işi yoktur zaten. Sadece uyuduğu zaman sırtı yer görür. Onun haricinde bir dakika durmaz. İnşallah sizinde işinize yarar bu durum . He bir de şöyle birşey var. Bebekken kolikti aylarca beşikte salladım durdum. Her bıraktığımda hemen uyanırdı. Onda da salla dur yaparak bırakmıştım. Kendi kendime deneme yanılma yoluyla herşeyi denedim diyebilirim. Ayakta sallanmayı hiçbir zaman sevmedi zaten.