limonlukarpuzzz kubraburak öyleydi tabiki buyudukce birakiyorlar saate göre besleme yapmaniz lazim sürekli sürekli degil..
Yazannesi1 kubraburak bebeğinizin kilosu gayet iyi bebekler sadece aç olduğu için ağlamazlar yada sadece aç olduğu için memede kalmazlar. ☺️ Kokunuza ve size ihtiyacı vardır. Kafanıza göre mama vermeyin bence doktorunuza sorun ☺️
limonlukarpuzzz kubraburak 1.5 saat beslenme için ideladir emzirmeyin ama kucaginiza alin kalp atisinizi duysun kokunuzu alsin alisma evresi böyle oluyor malesef