kubraburak emzik alıyor mu? Benim bebeğim de 3370doğdu ikinci ay kontrolünde 6.500dü çok çok fazla emiyordu ben de bu kadar hızlı almasına rahatsız oldum hatta buna rağmen hala arıyordu ama bebeklerin bu aylarda arama refleksi emme isteği refleks olarak o yüzden emzik verip rahatlatıyordum doyduğunu bilmedikleri için bu sıkıntıyla karşılaşıyoruz sizinkinin de kilosu gayet güzel emzik biz de çok işe yaradı tutmuyorsa bile çalışın tutturmya çok rahat edersiniz