Israrla gel yada gelelim yada yap yapalım dediklerinde direk eşimi kullanıyorum . Eşim istemiyor yoksa gelirdim karşı böyle şeylere falan 😂 garibimin de haberi yok bide onu arayıp uyarıyorum çaktırma sana sorarlarsa😂.
Bi keresinde beni ısrarla pikniğe çağırıyorlardı oğlum küçük ve biraz huysızdu gitmek istemiyorum oğlum iyi değil falan dememe rağmen yok geleceksin dediler bende eşime şimdi sordum gitme diyor dedim. Eşimi arayıp söylemişler eşimde sorun değil gidin bana sormanıza gerek yok mehtap ne derse o demiş rezil oldum ya . Artık teyzemler yemiyor bunu eşin izin verir onu bahane etme diyorlar 😂😂