Simaykiz biberona devam ederseniz meme reddi yaşayabilirsiniz.. 60 cc çıktı diyorsunuz sağımda, bebeğiniz emse daha fazlasını alır asla sağdığınız ürettiğiniz değildir.. memelerden ne kadar içtiğini hiçbir zaman göremeyeceksiniz, ve tüm atlar boyunca sağım yaparak besleyemezsiniz. Memeyi açıp beslemek İnanın çok çok kolay.. cc olayına takılmadan açın emzirin🌸 bebeğiniz uzun uzun memede kalmak isteyecektir doymuyor mu diye düşünmeyin daha çok küçük ve size ihtiyacı var o güveni ancak memede bulacak.. daha çene kasları güçsüz emip hemen yorulacak uyuması da normal.. günde 5-6 çişli bez alıyosanız ve aylık kontrolde kilo alımınız iyi çıkarsa hiç sıkıntı yok demektir. Ne olur bi kenara bırakın biberonu.