Simaykiz Merhaba güzel anne… Şu an lohusalık, bebeğe alışma, emzirme derken en zor süreçlerden geçiyorsun. Sağım yaptığın sütle, bebeğin memenden çektiği süt miktarı aynı değildir.. sağım yapmak seni yorar maşallah sütünde geliyormuş sen bebeğini 2 saatte bir emzir , inan bana sen rahat oldukça herşey daha da kolaylaşacak… Sağlıkla sevgiyle bebeğinizi büyütmeniz dileğiyle sevgiler