Buzdolabım beko sizinkinin modeli benim eski Buzdolabım benimki de çok soğuyordu ben 6 dereceye falan almıştım çünkü çok soğutuyordu dondurucum da alttaydı zamanla o da buzlanma yaptı vs en son buzdolabımı değiştirmek zorunda kaldım dereceyi yükselince sorun çözülür bence ama olmazsa servis çağırın bence..