2bebelianne__ Dilaramina benimki arçelik hep 6 derecede 4 te çok soğuk oluyor dolaptaki su içilmiyor 6 ya al dene bi 2 4 6 8 derece var bnde
Deletedmom_15 Dilaramina hem faturanız da bi tık da olsa daha az gelir. Dolap çok dolu olursa ve yaz ise ben 4 e alırım anca soğutur diye ama kışın gerek yok. 8 ideal. Hemen bir anda normale dönmez ama 1-2 gün sürer bence
Deletedmom636262 Dilaramina Arçelik servisindeki öyle demişti çünkü dene bak olamdı çağır soğutması yüksek ise dolaba 2 tane ayar ölcücü koduydular 1 gün boyunca bekledi ertesi günü geldiler baktılar normal dediler
Buuseg Dilaramina sırf merakımdan baktım bende dolaba 😁 üst 6 da altın derecesini bulamadım suan kafama takıldı 🤦♀️
2bebelianne__ Dilaramina 6 ya al dene ıstersen yazın da ben 6 da kullanıyorum mersin sıcağında yinede 4 de çok soğuk oluyor dolap