Ysmn-bdl Uslukuzum hiç biberon falan vermedim onları tutup bu sefer meme reddi olabiliyormuş 😖 eşim uyutmaya çalışıyor emzirip bırakıyorum karnı tok biliyorum ama ne yapsak uyumuyo
Uslukuzum Ysmn-bdl yanındaysanız biberona gerek yok ama emzik müthiş bişey böyle bebeklerde ben ne yaptıysam oğlum almadı alsaydı rahatlardım birazcık 😂
Heyecandorukta Ysmn-bdl 6 aydan sonra uyku egitimi verdim uykusu duzeldi ama emmesi cok bozuldu 8. Ayda tamamen birakti. Bence anne sutu almasi cok onemli biraz dayanin derim.
Ysmn-bdl Heyecandorukta tabi şükrediyorum çok şükür emsin ama geceleri çok yoruyo hani tok olmasına rağmen kolumda duruyor da ona çözüm arıyorum emmesin değil de 🙁