Her kafadan bi ses çıkıyor diye ben Dr ne dediyse onu yaptım. Oğlum gazlı kolik bi bebekti reflüsü vardı. Doktora anlattım durumu gaz sancısından yapıyor annesi bu süreç geçene kadar patron o nasıl rahat ediyorsa öyle davranın dedi bende öyle yaptım. Bazı zamanlar memeyi çıkartıp kusuyordu sonra hop tekrar yakalıyordu kanepede kendime yer yaptım orda kafamı koyarak uyudum aylarca o da bunu huy edindi :( Dr dinlediğime tek pişman olduğum konudur. 6 aylık oldu oğlum halen öyle uyuyor :( yalnız şöyle bi durum var ben çalışıyorum bu hafta işe başladım annem bakıyor annemde bende çok korkmuştuk ama korktuğumuz gibi olmadı annem sağdıcım sütü biberonla verince hamak beşik almıştık onda sallayınca uyutuyormuş benimle memede en fazla 45 dak uyuyan oğlum 2 saat uyuyormuş. Sizde varsa anneniz kayınvalideniz onlar bi uyutmayı denesin