simiyyy evet. Yani şöyle aslında ben komşuya gidiyordum ya da markete ama uyku zamanı rutinler ve yatağında uyutmak için eve geliyordum. Tam bi kısıtlama değil yani.
Şimdi ise pusette, araba da, komşu da, evde kendi yatağında her yerde uyuyor. 😊
21 Ekim de başladım. 14 gün sürdü. 4 Kasım da eğitim bitti.
6 ay 6 günlük benim bebeğim ve uyuyor. O uyuyunca bende uyuyorum tabi. 😊