Contractubex kullanabilirsiniz.Ameliyat izi de kalmaz.Benim 1 sene oldu doğum yapalı.Zaten estetik dikişti.Kremi de kullandım sabah akşam sezeryan izim hiç kalmadı minicik bir şey var o da geçmek üzere.Ben bu kremi seneler önce başka bir ameliyatımdan sonra dizim için kullanmıştım orada da iz yoktur.