Deletedmom5454 https://www.hizliresim.com/2zht1la kızlar ne zaman beyaza döner hala mor kırmızı 😣😣krem vs önerinizin var mı
mom1236 Deletedmom5454 bence biraz esmer tenli olduğunuz için bu kadar belirgin duruyor. 15 ay oldu doğum yapalı hala dikiş izi siyahımsı
kenankaan Deletedmom5454 ben de esmerim ama benim çabuk beyaza dönmüştü, şu an 17 ay oldu. Dikiş yöntemi ile de alakalı olabilir
Tugce Deletedmom5454 3,5 ay oldu birebir aynısı. Yanyana fotoğrafımızı koysak ayırt edemeyiz o kadar aynı
Ezmiraninannesi Deletedmom5454 Merhaba benim 13 ay oldu sizinkinden daha sis ve mor daha sis yani ve mosmor benimki hic normal degil herhalde hic iyi gorunmuyo onericeginiz bi krem varmi 😑
Glsn1 3 buçuk ay oldu benimde aynı benim için sorun değil açıkçası doktor bir krem vermişti estetik gözüksün diye almadım bile
Glsn1 Deletedmom5454 bilmiyorum ki fiyatı 200 TL di adını bilmiyorum yazdığı kağıdı attım 😀 iz kalsın güzelim nolcak ya takılmayın böyle şeylere her halde güzeliz 🥰
kenankaan Deletedmom5454 belki cilt tipinden dolayıdır, benim dikiş katman olarak elime de gelmiyor ilkin geliyordu ama.
Miraveannesii Beyaz tenliyim, yapıştırma oldu ameliyatım. Contratubex yazdı doktorum. Biraz kullandım şimdi izin yarısı kayboldu beyazlaştı yarısı pembe
Deletedmom5454 Miraveannesii ah acaba bende alsam iyi gelir mi ama uzun bir aradan sonra kullanmak ne kadar iyi gelir bilmiyorum
Nehirikom Miraveannesii bunu ne zaman kullanmaya başladınız ve ne kadar süre kullanmanızı önerdi doktor
Deletedmom5454 Deletedmom5284 ben nekadar esmersem bebeğim okadar süt beyazı biliyor Musun tuhaf ya 😅
Asl90 Deletedmom5454 zamanla azalacak 9. Ay civarı bence beyazlamaya başlıyor. 14 ay önce doğum yaptım iz bile kalmadı neredeyse kremde kullanmadım. Yanlış hatırlamıyorsam kırmızılık hemen geçmiyor