Tazeanne0134 ESRA_07 canım tak diye kesersen öyle olması çok normal kademeli kesseydin öyle olmazdı çok şükür bende kestim ve artık neredeyse yok denecek kadar az hatta hiç kalmadı
ESRA_07 Tazeanne0134 kademeliyi çok istedim ve denedim ama çok ağladı. Ve hiç istemedim bişey sürerek kesmeyi ama maalesef mecbur kaldım. Gündüzleri hep benimle yalnız kalınca meme istedi ağladı. Yapamadım maalesef.
Deletedmom_36 ESRA_07 2 sagmamla bitti canim evet bende oyle okumustum sagarsam tekrar gelir diye tereddut etmistim ama burdaki arkadaslarda bana bu sekilde oneride bulunmustu☺️
Zeynepazram ESRA_07 demin yazamadım gece uyandıgında meme uyudu baba uyudu ay dede uyudu vs diye anlatıp hadi bizde uyuyalım diye sakinlestirin ama kesinlikle emzirmeyin yoksa kafası karısır
ESRA_07 Zeynepazram ahhh ahh neler dedim neler anlattım dün gece kucağımda bile gezdirdim ama reddetti herşeyi, tam 1 saat bi yeri kesilmiş gibi aralıksız ağladı. Dayanamadık emzirdim 😔
Tazeanne0134 ESRA_07 bende yanlızım gündüz ve benimkide çok ağladı ama ben sürekli konuştum kafasını dağıtmaya çalıştım tabikide çok ama çok ağladı sen kendin kararlı olacaksın yoksa her istediğini ağlayarak yaptırabildiğini fark ettiği an hep öyle yapar o yüzden bırak ağlasın her halde ağlayacak
ESRA_07 Tazeanne0134 Maalesef biz kendinden geçecek kadar ağlamasına dayanamadık ve bu şekilde çözmeye çalışıyoruz. Bu olağanüstü bir durum, gündelik yaşantımızda tabi ki de tutturma ağlamasında hayır demeye çalışıyoruz. Ama bi noktadan sonra bu kadar ağlamasına göz yumamıyoruz.
narcissus ESRA_07 Yeni kesmiş bir anne olarak söylüyorum ada çayı çok işe yariyor ve benim sütüm hala var goguslerim süt uretmeye devam etti taş gibiydi sizin gibi neler yaptım bende ama ada çayı ictikden sonra taş gibi olmuyor sütüm var ama zamanla oda bitcek eskisi gibi değil bide sürekli elinizle masaj yapın süt geri gitsin
ESRA_07 narcissus Ayy darısı başıma, peki gece nasılsınız, uyanınca napıyor sizin bebiş, gündüz sorunumuz yok hiç ama gece çok ağlıyor bizim ki yaa. Adaçayını yarın hemen alıp deniyorum. Masaj hiç yapmadım onuda yapayım. Çok teşekkürler 😊
Tazeanne0134 ESRA_07 canım kendinden geçecek kadar ağlamıyor evet çok ağlıyor ama 22 aylık olmuş bi bebeği ne zamana kadar emzirebilirim kaldı ki zaman geçtikçe daha zor olacak ben kesmeye başlamadan önce hep konuştum emmek istediği zaman şimdi değil ama daha sonra vereceğimi söylerdim o da çoğu zaman zorlamazdı mesela sabah uyanınca ilk iş emerdi ama sabah kalkınca direkt başka şeyler istemeye başladı kendisi öyle olunca sabah kesmek zor olmadı ama öğlen baya baya zordu hele ilk 3 gün o 3 günde de dedimki annecim emmek yok ama sarılabilirsin oynayabilirsin vs babasının ben hamileykenden beri söylendiği 2 şarkı var onunla uyutuyorum ben onları söyledim sırtına piş piş yaparak uyur kalırdı ve ilk 3 gün böyleydi zaten öğlen kesmek 1 hafta anca sürdü sürmedi sonra ki günlerde ben yatardım gelir yanıma yatardı yine aynı şekilde şarkı söyledim sırtına piş piş yaparken uyurdu sonra akşam kestim aynı şekilde ama akşam daha çok babası ile uyumak istiyor o yüzden zorlamıyorum yani toplasan 1 ay anca sürdü sürmedi kesme olayı gece kesmesi de zaten 4 günde bitmişti ağustos ayında bu şekilde
narcissus ESRA_07 Gece vermeyin sakın alışıyorlar bu sefer gündüzü bırakıp hep gece istemeye başlıyorlar baş edemezsiniz ben çünkü bırakma evresinde öyle bısey yaptım bir gün geceleri hep meme diye ağladı yakama yapıştı ama vermedim kararlıydım belirli saatleri var alışkanlıktan o saatlerde kalkıyor su veriyorum pipetli bardakla sonra piş piş yapiyorum geri uyuyor
Minnakanne23 ESRA_07 hiç sagmman lazımki sütün geri çekilisn bende kestm emmeden ilk gün bişey olmadı sonraki gin heö akmasın diye hemde şişi insin diye tülbentle sardık gögsümü sıkıca iki günde şişligide gitti sütte🤗