Hanımlar kızımı memeden kestim dün. Göğüslerim süt doldu ve ağrı yapıyor.
Soğuk lahana koydum, soğuk kompres yaptım, çok az sağdım, limonu ortadan kesip saat yönünde çevirdim. Ama hala taş gibi ve ağrıyor. Başka ne yapmam lazım fikri olan var mı? Bunun bi ilacı falan oluyor mu?