Emine0326 normalde genelde yaslılarda bagısıklık sistemi düşünce stresli bi olay yasayınva cıkarmıs bebeklerde biraz nadir olan bi durum bizim soğuk algınlıgımız vardı vitamin pek kullanmıodum pişman oldum acıkcası bagısıllıgımız düşğkmüş antibiyotik de agır bi antibiyotik miş ağır geldi ilk küçük bi yerde cıktı sonra sağ kola komple yayıldı agrılı oluomus ayaklarını cırpmaktan uyuyamıodu oğlumda cok korktuk acıkcası ama bugun söndü biraz üzeri siyahlaştı kuruma aşamasnda sanırım biz suan aklovir zyrtec kullanıoz surup bide krem fenistil sürüyoruz