Geçenlerde bebeğim bir yaş aşılarını oldu . Aşı olan bir kolunda kırmızı şişlikler oldu. Vücudunda da kırmızı kırmızı iğne ucu gibi şişlikler var. Internette zona yazıyor ama. Şu çiçeği ile gelen zona yazıyor hatta bir makale de. Siz nasıl kaptigini düşünüyorsunuz? Bebeğiniz ne kadarlık? Geçmiş olsun bu arada