Security23 bal oğluma sarılıyorum önce, sonra hava güzelse yürüyüşe çıkıyoruz, evimizin orada güzel bir cafe var orada kahve içiyorum oğlumda yoğurt yiyerek bana eşlik ediyor 🤭🤭❤️ akşamda eşimle balkonda oturuyorum kahve falan içiyoruz.. Şifa gibi geliyor insanın ailesi… 🙏🏻 Sağlık, huzur olsunda herşey boş🙏🏻🙏🏻🙏🏻