Mavisim şu an kabızlığını tedavi ediyor dediği şeyler mantıklı çok fazla ilaç vermez 3. Ayda hırıltısı vardı götürdüm kilodan dedi gerçektende öyle oldu.
gereksiz tahlil istemiyor, acil yatış verdi oğluma hocaya götürdüm ertesi gün gerek yok antibiyotikle düzelir dedi gerçekten de düzeldi o yüzden ben güveniyorum diğer doktorları da denediğim için ilgi alakasından memnunum azıcık bebeğiniz büyüyünce iletişimde kuruyor onunla sakinleştiriyor