Elifmustafa Serap5252 fanını kısıp duşuk ayarda açarsanız bide dırekt üstüne gelmessn bi şey olmuyor 😊😂
Cicegiburnundaanne Serap5252 adanadayiz sicagin dibini yasiyoruz burdada cam acmadgim gece terden hasta oldu bebegim oyuzde cami aciyorum artik rahat uyuyor tabi cok esintiliyse yarim acik birakilsa daha iyi ustunude ortun ince bi ortuyle :)
isabel Serap5252 siteyi çıkaramadım, haritadan baktım bayramefendiden yukarı çıkılıyormuş 😂 biz de çokyiğit sitesindeyiz biliyorsanız eğer 😊
AlyaBaby Serap5252 istanbuldayım evde bütün camlar üstden açık ayrıca kızım üstğnüde hayatta örttürmez öyle uyuyor terleyen cocuk daha cok hasta olur canım artık yaz geldi bırak camlar acık olsun
asaf-ask Serap5252 kocaelideyiz ben kapı baca açık yatıyorum kendim üstümü örtmeyi sevmem oğlumun üstünü penye battaniye örtüyorum üstüne uzun kollu zıbın (kollarını asla battaniye içine sokmaz hep dışardadır) alta ya cıplak ya da ince bi pijama giydiyorum
Bvg Bizde izmirdeyiz evin ici 30 derece cami ustten acsam diye hala dusunuyorum ama bu gece kalktigimda carsafina kadar su icindeydi ustunu ortmememe ragmen sanirim acmam gerekiyor daha beter olcak yoksa
Mercem Serap5252 bence olmaz bende Eskişehir deyim bizim evimizde çok sıcak askılı çıtçıtlı lı badiyle yatırıyorum üstünü örtsemde açıyor camı açıyoruz sadece anne yanı beşiğin cibşnlik demirine ön taraf açık gelecek şekilde örtüyorum sırtından rüzgar almasın diye çıplak yatıyo sabaha karşı 4 de hem bezini değiştiriyorum hem pijama giydirip geri yatıryorum çünkü serinliyo
NrYlmzTsr Yaklasik 1.5 aydir cam acik, ve sadece tek zibinla uyuyor, muslin ortuyorum ama kafasina cekiyor, uyandikca sadece bacaklarina ortuyorum.
Umrnkrhn meeese ben kollarının altından gelecek şekilde örtüyorum eger kollarının üzerine örtersem benim kız da aynısını yapıyor bu şekilde şükür sorun yaşamadım belki size de faydası olur
SalihaC Serap5252 klimasız uyuyabiliyorsan ne güzel cam ne fayda etsin. esmiyo bile hava. ben izmirdeyim cam sonuna kadar açık bebeğimin üstüne battaniye örtüyorum çok rahat uyuyo