Bebeğim ağustos doğumlu yaz kış ince şeyler giydirdim hastaneden geldiğimiz aksam bile cam acık yattık 😊 şuanda kısa kollu çıtçıtlı body ve üstünde sadece müslin örtülü camıda acıyoruz artık sıcak oluyor gece.. bebek nasıl alısırsa öyle gidiyor. siz üşümüyorsanız onlarda üşümez 😊 istanbuldayız bu arada 🙋🏻♀️