Mommqueen nlyoya çok önerdılerde ben hiç almadım ama benim büyükte arkadin vardı her gttgımzde koyardı kızımı çok rahat onda uyurdu 🥰
Heyecandorukta nlyoya anne kokusu anne sicakligi baska hicbir seyde yok, karnini nasil doyurdugu onemli degil. Gonlunu nasil doldurdugunuz onemli.
nlyoya Esen_93 içimi cok rahatlattınız cok teşekkür ederim sanki her kucakta aynı tepkisi var gibi ondan sey ettim😔
Esen_93 nlyoya daha kucuk annesi. Ama bu seni unutacagi anlamina gelmiyor. Ben calisiyorum. Ve butun gun anane bakiyor. Unutsa benim ki unuturdu beni kesin 🤦🏻♀️
Saresi nlyoya yeğenim 3 yaşında bir damla bile süt emmedi annesi mutfağa gitsin anne diye ağlıyor 😂😂 siz ilgilendikçe, sarıldıkça, sevginizi gösterdikçe hiç unutur mu insan annesini unutabilir mi? Sadece emzirmek olur mu hiç annelik 🌸
Zlm nlyoya niye unutsun benim kızım emmesi ama şimdi başka odaya gitsem yanında kim olursa olsun arkamdan agliyo bebekle anne arasındaki tek bağ emzirme değil evet emse güzel olirdu ama napalim yani emmedi diye annelikte silincez mi
nlyoya Zlm bu öyle bir pskilojiymişki insana saçma sapan şeyler düşündürüyor birde ilk cocuk ilk torun olunca herkesin eli ayagı birbirine giriyo😖
Duyulurum nlyoya beş dakika gördüğü babayı unutmuyorlar anneyi nasıl unutsunlar… Eşim beş dakika yanında dururdu en fazla ama bebeğim iki aylıkken babası ve ben dışında birini görünce ağlardı 😥
3MelekAnnesi3 nlyoya hayır hiç öyle bişey yok ilk oglum sadece 3 ay emdi Baska emmedi suan 19 aylık anne de anne yakamdan inmez 😊❤️
Nohutannesi nlyoya 7.5 aylıkken kesmek durumunda kaldım. 15 aylık olacak bir kaç gün sonra. Tuvalete gitsem kapasını kapayamam. Benimle uyur, benimle oynar bensiz asla durmaz. Yani anneyi unutmak gibi bir şey asla olmuyor
Toprakseyran nlyoya tabiki unutmaz öyle şey olurmu ya? Bende bebeğimi sadece 3 ay emzirebildim sonra mamaya geçtim tamamen evet başlarda öyle hissediyor insan ama sonra ne demek istediğimi anlıycaksın. Bizler sadece emzirmek le anne olmuyoruz canım annelik le emzirmek farklı şeyler sıkma canını sen onun güzeller güzeli annesinin canından can kanından kan verdin sen onun oluşması ve dünyaya gelmesi için 🥰😍🙏
nlyoya Toprakseyran güzel yorumun için cok tesekkür ederim ben suan bunu yazarken kalbimin üzerinde başı var uyuyor miniğim🤗
Mikiii nlyoya yok yok merak etme küçükken istiyoruz ki bizi bilsinler ileride de 5 dk anneme bırakabilsem keşke diyeceğiz kesinnn 😊 Her bebek annesini kokusunu bilir ne olursa olsun ❤️
Toprakseyran nlyoya rica ederim ne demek ohhh ne güzel bak işte anının tadını çıkar onların bu anları bir daha ele geçmiyor inan çok hızlı büyüyorlar insan hızlarına yetişemiyor🥰