nlyoya doğduğundan beri mama yiyor. Şuan 9 aylık. Birine bırakıp markete bakkala gidip geldiğimde kapıdan girince üstüme atlıyor. Sevinçten çığlık atıyor. Bırakıp gideceğim zaman ağlıyor kollarını havaya kaldırıyor beni de al diyor. Emzirmek değil sadece anne olmak canım, emzirmek elbet çok çok güzel hem bebek hem anne için ama , anne olmak bundan ibaret değil. Yavrularımızla aramızdaki bağ bambaşka , hiçbir şeye benzemez