MTA pahalı mama ya söylenenler bebelac daha uygun diye gömülüyor hahaha bende emziriyorum ilk ay sadece günde iki kere bebelac verdim sarı paket hiçbişey olmadı bayılarak içti sütümü kusan onu kusmadı o ara çok memnumum doktor günde iki kere pek mama etkilemez dedi ama bilemiyorum kilo alımıda çok iyi 1500 kilo aldı ilk iki ay günde bi kaç kere verdim bebelac şuan meme reddi var sağıp veriyorum bu yüzden mama içme sayısı arttı 3 buçuk aylıgız günde 4 kez mama içiyor çok memnunum sma hip kullanıp memnun kalmayanda çok duydum yarım kilo aldı arkadasımın bebegi ilk ay sma ile yaramıyor bazı bebeklere ne kadar besleyici kaliteli densede pütürlü kalma olayına da takılmıyorum ben zararı yok diye düşünüyorum 29052021 🙂