29052021 cnm baştan beri sma kullanıyorum cok memnunum. Geçen eşim bebelac getirdi yokmuş diye neyse bak iyi degil mama sıksık değiştirmek dedim buseferlık boyle olsun dedi neyse içirdim sabahına ishal oldu kaçgündürde ishal Allahtan küçük paket almış inan bitirmeyi bekliyorum daha da almam yani birde eczacıda bana demişti çok sık öyle değiştirmemek lazım nyse olan oldu buarada aptamilde kullanmıştım yeni doğdugunda oda cok gaz yapmıstı sonra smilaca gecmiştim hiç gaz yapmıyordu memnundum ama onu eczanede bile bazen bulamıyordum sma geçtim aynı smilactaki gibiydi nerdeyse aynıydı oyuzdn bayadır onu kullanıyorum gaz fln yapmıyor pütürde olmuyor gayet iyi