Duruuannesi Seymaay yok devlet hastanesinde biz 17 günlük bebeğe bile yaptık yapılıyor doktor tercihne baglı galiba biraz
Seymaay Duruuannesi hıı ben 3 aylıkken gittim yapmıyoruz dedi anestezi doktorları 6. Aydan önce yapmıyor dedi. Hastaneye de bağlı öyleyse 😄
Nejlavrl Mikiii 5 ay olmadan yaptirin hareketlenince daha zor olur dedi iki doktora götürdük ikisidr yaptirin biran önce dedi canim asil hareketliyken yaptirilmasini onaylamiyorlar daha sancili geciyor surec
tontisbebegim Mikiii ne alaka be Allah Allah ya sinir oldum. Yenidoğan sünneti diye birşey duymuş mu o doktor bozuntusu acaba? Valla ben 3 aylıkken yaptırdım misler gibiydi ertesi gün ağrısı da acısı da yoktu. siz başka doktora gidin bence
Swtlna Yaptırmayın en az 6 aylık olmasını bekleyin hatta 1 yaş gibi yaptırın. Aslında çok doktor var 6 aydan önce sünnet yapmayan, gelişiminin tamamlanmasını bekliyorlar. Siniri bozuk değilmiş bence o doktorun,kıyamamış sadece
Elifcinargul Mikiii biz kolay iyileşsin diye bir nevi kendi menfaatimiz için erken yaptırıyoruz ama son zamanlarda çok duyuyorum acil durumu yoksa erken yaptırmak iyi değilmiş doktor muayene ettikten sonra gerek yok demişse şuan sıkıntısı yok demektir. Şahsi fikrim, “yaptır bişey olmaz” diyen doktorlar ilerde sorun olunca çok mu umursayacak bizi ? o yüzden daha tedbirli davranan doktorları dikkate almaya özen gösteriyorum kendimce
Kk41 Mikiii 4 buçuk aylıkken yaptırdım cok memnunum iyi ki olmus . İnsanın kafasını olsa mı olmasa mı diye sürekli yoruyor
kirmizibasliklikiz_ Mikiii evet bende yaptiracaktim doktor ben 6 aydan once yapmiyorum uyusturmak icin kullandigimiz sey bazen bebeklere agir gelebiliyor 6. Ayini tamamlasin oyle getirin dedi.. 1 ay sonra yaptiracagiz bizde 🤷🏻♀️
Burculiceee Mikiii o size kalmış canım tıpbi bir sorunu yoksa yapması lazımdı doktorun keyfine göre değil hoş
Wolverine Mikiii Oglum 20 aylık ve biz doktorumuza çok güveniyor ve seviyoruz. Erken sünnet onermedi kimi bebekte tekrar sünnet olma problemi gibi bir sorun oluyor dedi. Ya 1 yaş, yada 6 yasta yapılmasını uygun gördü. Biz de yaptirmadik 6 yaşını bekliyoruz. Ama siz bir başka doktora daha danisabilirsiniz.
Elf-b Mikiii bende götürdüm ama bizim doktorumuz da yapmadı. 6-7yaş arasında yapılır dedi ve bizde erteledik.
Mikiii Elf-b 6-7 yaş arası mı 🤷🏼♀️ Çok fazla geldi bana tamamen herşeyin farkında iken yapılması taraftarı değilim yine de hayırlısı olsun bende başka doktora daha danışayım en iyisi 🙏🏼
FistikliLokumum Mikiii Oglum 2 ay 10 günlükken sünnet oldu simdi 5 ay 6 günlük. O doktor sacmalamıs :) kuzenimin oglu dogdugu gün sünnet oldu simdi 1 yasında cocuk baska doktora gidin :)