Mikiii biz kolay iyileşsin diye bir nevi kendi menfaatimiz için erken yaptırıyoruz ama son zamanlarda çok duyuyorum acil durumu yoksa erken yaptırmak iyi değilmiş doktor muayene ettikten sonra gerek yok demişse şuan sıkıntısı yok demektir. Şahsi fikrim, “yaptır bişey olmaz” diyen doktorlar ilerde sorun olunca çok mu umursayacak bizi ? o yüzden daha tedbirli davranan doktorları dikkate almaya özen gösteriyorum kendimce