busraselina almanızı tavsiye ederim gerçekten harika bir krem..benim oğlumda çok şükür pişik olmadı ama olmaya yakın olduğu zamanlar olduğunda kalın bir tabaka halinde sürdüğümde akşamına hafif olan kızarıklık fln gidiyordu hemen…birde şöyle birşey var bir tanıdığımda da aynı sorun vardı çocuğunda sürekli pişik oluyordu ne denediyse olmadı.sonradan öğrendiki süt ve süt ürünlerinde bulunan bir maddeyi annenimn vücüdü eritemiyormuş anne de bebeği emzirdiği için bebeğe geçiyormuş oda idrarının asitli olup pişik yapmasına sebep oluyormuş. Sizde öyle bişey olabilir isterseniz bir araştırın veya doktorunuza sorun