Merhabalar kızlar. 20 günlük olduk biz. Fakat 1 haftadır pişik sorunumuz var. Denemediğim krem yol kalmadı. Doktora da götürdük travazol verdi ama ods fayda etmedi. İdrarı ve dışkısı asitli olduğu için. Bez değiştirdik herşeyi denedim. Krem olarak mustela , bepanthol , incia kullandım. Şimdide nivea deniyorum belçikadan gelmişti. Doğal yöntem olarak kantoron denedim , anne sütü denedim ama yok bebeğimin teni çok hassasmış zaten bende öyleyim dantelli vs giyinemiyorum bende mesela. Travazol de günde 2 kere sadece onuda cok süremiyorum , popoyu yıkıyoruz günde 2-3 kere doktorumuzun tavsiyesiyle iyileşeceğine tek bi yerde toplandı şimdi tam da genital bölge ve dışkı yaptığı kısımda ne yapacağımı şaşırdım.