Meltemavi RuzgarMommys fransa en kolayları bence ne evrak verirsen onu alıyodu en son herkes gidebiliyodu
RuzgarMommys Meltemavi Almaya alırız eminim zaten vizecimiz de var sağolsun hallediyor o. Ama Noel de Colmar cok kalabalık olur diye vazgeçtik eşim Londra diyor baharda ona plan yaptik şimdi hayırlısı :)
Hifa1008 elif1852 Maalesef hiçbir bilgi verilmiyormuş vize işlemleri ile ilgili olduğu için ama konsolosluğu aradınız mı ? Kısa bir açıklama yapıp pasaportla red gönderiliyordu arkadaşımdan biliyorum bu konuyu