biricik34 memurluk ile alakası yok canim. her anne ye sut parasi ve dogum parasi yatıyor o yuklu para dedikleri doğuma yakin çalışan annenin hakki .Calışan anne nasil maaş aliyorduysa dogumdan once biraz kesintili bir maaş yatıyor çünkü ücretli izin kullanıyor raporlu oluyor 4 ay. siz çalışmadığını icin emzirme ve doğum parasi alacaksınız emzirme parasını edevletten sorgulatabilirsin.