Ynianne hastane sizin doğum belgenizi işliyor sisteme bir rapor veriyor onu muhasebeye bildirmeniz gerekiyor onlarında sistemde onaylaması gerekiyor ki para size yatsın. E devlette banka bilgilerinizi girerseniz direk banka hesabına gelir paranız birde süt parası var 300 TL diyorlar ama 202 TL yatıyor hesaba, burda önemli olan muhasebeciniz ile iletişime geçerek raporun onaylanmasını istemeniz çünkü genelde unutuyorlar