ElSa2811 biz de bugün 3 ay 10 günlüğüz 2 aylıkken yaşadığımız yerde bi gece aşırı soğuk oldu kalorifer açmadılar bizim de aklımıza ısıtıcı almak gelmedi sağlık ocağına götürdüm antibiyotik ve öksürük şurubu verdiler geçmişti şimdi daha kötü vallaha üşütmüş dedi dün sağlık ocağında ki doktor