Hanımlar merhaba.. dün de post açmıştım bugünde açıyorum kızım resmen takır takır öksürüyor ağlayarak yazıyorum çünkü öksürünce uyanıyor çok ağlıyor huysuzlanıyor,sabah sağlık ocağına götürdüm doktor ciğerleri iyi dedi çok öksürdüğünü söyledim 3 aylık burnunu 6/7 kere temizleyin günde dedi temizliyorum ama öksürmesi geçmedi eşim dün bisolnatur du sanırım bi şurup almış eczaneden beneklere verilen verdim önceden hırıltısı öksürmesi olduğunda eski sağlık ocağımız bi öksürük şurubu ve antibiyotik yazmıştı geçmişti ama şimdi bu nasıl geçecek aşırı derece de öksürüyor