Zeyd-sevilay Ndrg-12 aradaki farklar 2-3,5 falandı bizim 8 aylıkken gittin aradaki fark eşitlenmiş dedi iyi şuan kapama yapmayalım artık dedi gözlüğe de gerek yok dedi şuan 10aylık 1yaşında gideceğiz hamdolsun şuan iyi yavrum ya bence büyüdükçe düzeliyor