Zeyd-sevilay 27 aylık şu an ve kapama yapmaya başladıj yaklaşık 8 aydır yapıyoruz kaymasında düzelme oldu işe yaradı, biz de Ankara şubesine gittik orda doktor ameliyat dedi ama şu an yaptırmadık daha küçük diye. Çünkü Bir bebeğin gözü ancak 3 yaşına geldiği zaman yetişkin gözü gibi olurmuş, şaşılığı için ameliyat yaptırsaydık tekrar kayma durumu vardı bizde bekleyelim dedik