yigitpasaninannesi_35 etipuf ben sadece geceleri giydirmek istiyorum klima oturma odasında yatak odasında ısıtıcı var o yüzden geceleri üşür sanki
Alpitom yigitpasaninannesi_35 oğlum 1 yaşında evimiz 24-25 bazen de 26 derece ama sürekli yerde ve halısız zeminde olmayı sevdiği için ben giydiriyorum. Ama gündüz sadece gece giydirmiyorum uyku tulumu ile yatıyor
ZHE yigitpasaninannesi_35 benim evim doğalgaz ile ısınıyor fakat 11 aylık oğlum ayağında çorap bırakmıyor mecburen külotlu çorap giydiriyoum
annesioglusu3 yigitpasaninannesi_35 ben giydiriyorum soğuk günlerde ama bol aldim tabiki üzerine yapışıp sıkmıyor pijamadanda farkı yok. Dar alırsanız zararlı olabilir diye düşünüyorum
Leylaa_ yigitpasaninannesi_35 hiç bisey uzun kollu Zıbın onun üstüne kalın olmayan uzun kollu badi altina esortman beli bile büyük olandan alıyorum sıkmasın diye
Bety yigitpasaninannesi_35 bende İzmir’de yaşıyorum klimayla ısınıyoruz dışarı çıkarken giydirmeyi düşünüyorum
sarilokumumm yigitpasaninannesi_35 ben o dönemde patikli alt giydiriyordum üstüne çorap giydiriyordum
kaansmom yigitpasaninannesi_35 oğlum22 aylık 1 yaşından sonra giydirmeye başlamıştım gece yatarken çıkarıyorum pijama ile yatırıyorum
Elifarslan Minikadam06 kan dolasimini azalttigi icin buz gibi oluyo aslinda iyilik yapalim derken kotuluk ediyoruz boyle
Acemi_annee yigitpasaninannesi_35 evde giydirmiyorum ama disariya cikarken mecbur giydiriyorum kalin ici pamuklu seyler giydirebilirsin yada bir don altina ustune de tulum giydirebilirsin kilotlu corap sıkabilir
Gmze1998 yigitpasaninannesi_35 dışarı çıkarken pantolonun altina giydiriyorum benim kızım 2 yaşında çorap giymiyor mecbur kilotlu corap ama hareket halinde olunca bişey olmuyor 3 aylık bebek için iyi olacağını sanmam LCW hm örge taytlar onlardan alabilirsiniz ☺️
SuhedAras16 yigitpasaninannesi_35 benimde bebeğim 3 buçuk aylık erkek evim 25-26 derece bi zıbın bi eşofman çorap giydiriyorum dışarı çıkıncada tulumlarının altına ayaklı pijama giydiriyorum bende kilotlu çorabı olumsuz okumuştum
Ela321 yigitpasaninannesi_35 bebeğim 5 aylık erkek ben aldım ağı boxer gibi olanlardan 1 beden büyük aldım asla tayt gibi sıkı değil belide biraz bol üstüne pijama giydirince çok iyi oluyor 💙 soğuk havalarda en kurtarıcı çözüm evde zaten çorap giydirmiyorum çok sıcak olduğu için😅