yigitpasaninannesi_35 Oğlum 3 aylık ve evimizde klima ile ısınıyoruz külotlu çorap alıp giydirmek istiyorum bir zararı varmı acaba erkek bebek ya
Yazannesi1 yigitpasaninannesi_35 merhaba bizde klima ile ısınıyoruz 22 derece evimiz ben çoraba vs gerek duymadım kaç derece acaba eviniz ☺️ Bir ince zıbın ve ince pantalonla duruyor tüm gün ince bir tulumlada yatıyor
Reyna yigitpasaninannesi_35 bence giydirmeyin kan dolaşımını olumsuz etkiler dar kıyafetler biz bile bir tayt giyip çıkardığımızda nası rahatlıyoruz bacaklarımız kaşınıyor darlıktan
Leylaa_ yigitpasaninannesi_35 kız erkek bilmiyorum ama geçen hafta doktor kontrolümüz vardır . Giydirmeme mi söyledi bacaklarda kalp damarlarımız var sıkmasın zaten çok kalın giydirmeye alıştırmayın dedi artık giydirmiyorum kızım 5 aylık
yigitpasaninannesi_35 Reyna ama üşür sanki daha soğuk günlerde aslında İzmir’de yaşıyoruz kışın çokta soğuk olmaz ama bilmiyorum ilk bebeğim 😔
Bety yigitpasaninannesi_35 bende İzmir’de yaşıyorum klimayla ısınıyoruz dışarı çıkarken giydirmeyi düşünüyorum
Gmze1998 yigitpasaninannesi_35 dışarı çıkarken pantolonun altina giydiriyorum benim kızım 2 yaşında çorap giymiyor mecbur kilotlu corap ama hareket halinde olunca bişey olmuyor 3 aylık bebek için iyi olacağını sanmam LCW hm örge taytlar onlardan alabilirsiniz ☺️
Yazannesi1 yigitpasaninannesi_35 ensesi ve göğsü karnı sıcaksa üşümüyordur çok giydirmeye gerek yok bence ☺️
Leylaa_ yigitpasaninannesi_35 hiç bisey uzun kollu Zıbın onun üstüne kalın olmayan uzun kollu badi altina esortman beli bile büyük olandan alıyorum sıkmasın diye
Minikadam06 Bende giydiriyorum sicacik valla bazen hepsi kirli oluyor 2 tane tayt giydiriyorum cikardigimda bacaklari buz gibi oluyor ama yarin bizimde kontrol var birde ben danisayim dr.
Elifarslan Minikadam06 kan dolasimini azalttigi icin buz gibi oluyo aslinda iyilik yapalim derken kotuluk ediyoruz boyle
Tugbabhc yigitpasaninannesi_35 erkek kız fark etmiyor bence ben iki kizimda da giydirdim bir sorun yaşamadım
Aysetalha Bende giydiriyor ama sıkı değil havlu olanı tercih ediyorum çünkü havlu olanlar çok sıkı olmuyor
Deletedmom0099 yigitpasaninannesi_35 bebeğim kız ama ben soğuklarda giydiriyorum, bir büyük beden alıyorum bol oluyor ve havlular sıkmıyor yani rahatsız edicek bir durumu olmuyor
etipuf yigitpasaninannesi_35 evim 22,5-24 derece aralığında yerde çok fazla vakit geçiriyor diye kilotlu çorap giydiriyorum ama bol aldım büyük yani 8 aylık oğlıma 2 yaş giydiriyorum. Akşamları çıkarıyorum
yigitpasaninannesi_35 etipuf ben sadece geceleri giydirmek istiyorum klima oturma odasında yatak odasında ısıtıcı var o yüzden geceleri üşür sanki