bukaga Aşılar olmasa da aylık rutin boy & kilo ve diğer kontroller için gittik. 9.aydan sonra 1 yaş tahlilleri için gidecez bir kaç gün sonra.
Bazılarını anlamıyorum kafalarına göre gitmiyorlar. Düşünün ki 3 ay hiç kilo almamış diyelim haberiniz bile olmuyor. Sonra ahlanıp-vahlanmalar vs. Vs.
Herkesin kendince doktor kesilmesine anlam veremiyorum şahsi görüşüm bu yönde.