bukaga ilk çocuğumda doktor ne zaman gel diyorsa götürmüştüm. Özelde doktorlara para lazım tabi. Yaptıkları hiçbir şey yoktu. Saglik ocağı doktoru daha ayrıntılı bakıyordu her şeyine. İkinci çocuğum şuan 2,5 aylik. Dogum sonrası aynı hastanenin kontrolüne götürdüm sadece. Bir de devlette kalca usg ve göz için randevu alıp götürdüm. Doktor da muayene ettiğinde her şeyi çok güzel dedi. Bir sıkıntı olmadıkça götürmem.